Neo5601 - 2009-12-19 13:30:25

http://1.bp.blogspot.com/_X1IWXuEbgXI/SvUBwmlb6aI/AAAAAAAABuU/ItP71YCRZYo/s640/halo+reach+logo.jpg

Postanowiłem stworzyć przydatne FAQ [Frequently Asked Questions] poświęcone nadchodzącej grze Halo Reach. Wszystkie informacje tu zawarte są z wiarygodnego źródła, także możecie je informować jako oficjalne. Tekst pochodzi z Bungie Weekly Update i osobą odpowiadająca na pytania jest pracownik o nicku 'urk'. Miłej lektury :)


Q: Wszyscy fani mają pełno pytań dotyczących gry, kiedy otrzymamy odpowiedzi!?

Dobre wieści są takie, że nie będziecie musieli zbyt długo czekać. Złą wiadomością jest to, że nie znajdziecie na nie odpowiedzi dzisiaj. Więcej informacji dotyczących gry, fabuły oczekujcie w połowie stycznia, kiedy ukażą się magazyny z newsami. Kiedy tylko embargo na naszą nową grę zostanie zniesione otworzymy się na wasze pytania z otwartymi rękoma.


Q: Więc jak to jest z tym trailerem, jest on prawdziwy czy nie!?

Trailer Halo Reach został utworzony bezpośrednio na naszym nowym silniku graficznym używając dostępnych zasobów gry w czasie rzeczywistym. Ponieważ H:R jest nadal w fazie produkcji, co znaczy, że elementy takie jak liczba klatek stale podlega jeszcze zmianom, zastosowaliśmy "opuszczanie klatek", które pozwala nam dzielić zawartość na pojedyncze klatki, a potem składać je ponownie jako cały filmik, taki jak wszyscy widzieli w sobotę. Możemy właściwie uruchomić ten sam filmik teraz na silniku gry, ale nie uruchomiłby się na stałej, płynnej ilości kratek finałowej wersji [jeszcze]


Q: Super, więc gra będzie wyglądała tak jak na trailerze!?

Trailer, który pokazaliśmy w pełni oddaje nasze założenia co do jakości grafiki i jest prawie identyczne do tego co zobaczycie w przyszłym roku. Największą różnicą między trailerem a ostateczną wersją gry jest zwiększony anti-aliasing [wygładzanie krawędzi pikseli] obecny w tym co teraz oglądacie, reszta studia zapewnia jednak, że Reach będzie znacznie usprawniony w tej kwestii w porównaniu do H3. [Ekstremalne 'AA' w trailerze spowodowane jest opuszczaniem klatek wspomnianym powyżej].


Q: Jak się nazywają ci Spartanie? Co to za broń? Jak się nazywa ten latający śmigłowiec? Kim jest ten Spartan wysiadający z Warthoga?

Zobacz pytanie pierwsze. Ale już nie długo...nie długo :)


Q: Muzyka w trailerze była świetna. Czy mogę ją jakoś pobrać?

Tak. Marty O’Donnell oficjalnie ją udostępnił na oficjalnej stronie Reach. Link do pobrania piosenki znajduje się obok: http://www.bungie.net/projects/reach/vidaudio.aspx?c=55


Q: Czy wiadomo już kiedy będą beta testy trybu multiplayer?

Narazie nie. Możemy tylko dodać, że odbędą się we wiosnę 2010 roku. Dodatkowo będziesz potrzebował płyty Halo 3: ODST, no i oczywiście abonamentu GOLD.


Q: Czy w Halo Reach też będą mapy z dużymi, otwartymi przestrzeniami jak miało to miejsce w Halo 3?

Narazie nie mogę podać ci żadnych konkretnych szczegółów na temat rozmiarów map, rozgrywki. Ale po obejrzeniu trailera z VGA chyba sam możesz odpowiedzieć sobie na pytanie :D


Q: Jak się nazywa ten pojazd latający, który widzieliśmy w trailerze?

Dobre pytanie. Zdecydowanie nie jest to Wróbel, Sikorka, Rybołów ani Jastrząb. Jest zupełnie nowy.


Q: Czy mógłbyś nam zdradzić jakieś szczegóły jak zakończy się gra?

A co powiesz na zdanie: " From the beginning, you know the end?"


Q: Czy będziemy grać jakąś postacią, którą widzieliśmy na trailerze?

Zdecydowanie tak.


Q: Czy Carter (Spartan 259) jest osobą, która mówi ‘Affirmative’ w trailerze Reach??

Tak.

wasyl117 - 2010-05-24 19:47:57

Na miesiąc premiery (jak w halo 3) Halo Reach wybrano wrzesień, a dokładniej - 14.09.

b3T73r 7H4n Y0u - 2010-05-24 19:51:55

Dzięki za informacje.

Mogłobybyć pod koniec wakacji.

wasyl117 - 2010-05-24 19:56:01

mogłoby być przed....

m1roxpl - 2010-05-24 20:55:42

Nie wiem czy w ogóle powinno być...

wasyl117 - 2010-12-25 13:30:54

Pytanie - czy ta gra jest PEDAŁEM?
Odp.- Tak!

GotLink.plzaproszenia-komunijne-ze-zdjeciem.eu zaproszenia-slubne-tanio.eu projektowanie-zaproszen-slubnych.eu