Oficjalne forum klanowe W.O.D.K.A
- Znane już są edycje gry Halo Reach jakie będziemy mogli kupić. Po więcej info zapraszam do nowo utworzonego działu Halo Reach
- Chcesz być na bieżąco z nowinkami w świecie gier ? Zapraszam do działu Newsy :)
- Chcesz porozmawiać o trybach multiplayer jakie znajdziesz w grze Halo: Reach. Zapraszam do działu Halo Reach
- Masz jakieś ciekawe informacje, a może chciałbyś się z nami czymś podzielić albo pogadać o ciekawych rzeczach. Nie bój się. Pisz śmiało !!!
- Znamy już datę premiery Halo Reach! Szykujcie kasę na 14 września 2010 roku :)
Sporo rzeczy może się nie podobać... na szczęście jednak sporo już zostało poprawionych [nie w becie rzecz jasna, tam już nic się nie zmieni] m.in.
- granaty będą słabsze i nie powinny zabijać całego 'oszildowanego' spartana
- ataki melee będą miały większy interwał, tzn nie będzie można wykonać jednego po drugim [jednak ten bezsensowny model - beat down zdejmuje tarcze, nieważne czy masz jej 100% czy 1% zostaje]
- za notoryczne quity z gry będą hojnie rozdawane bany czasowe 15-20min
Offline
Podpisuje sie pod tym co powiedział Keliah, lecz dodam jeszcze że podobają mi się animowane zabójstwa, które choć nie są czasem opłacalne ze względu na ich długość, to dają satysfakcje. Super że nie ma już tego durnego skilla, z którym tak się męczyliśmy. Ale to co najważniejsze to to, jak fantastycznie zapowiada się nam w Reachu tryb SWAT z nowymi DMR-kami. Już nigdy nikt z nas nie krzyknie z pianą w ustach (i na headsecie) - "KURWA! CO ZA LAGI!!!"
Offline
Gość
ja sądze ze to KUPSKO
dziekuje dobranoc
bonon14 napisał:
ja sądze ze to KUPSKO
dziekuje dobranoc
Szczerze to każdy kto nie umie sobie poradzić z blumem to będzie mówił, że ta gra jest do bani. Jest kilka wałków z tą grą, ale jak naprawią jej podstawowe błędy to będzie [mam nadzieję] dobrze się grało.
Offline
Ogólnie Reach nawet mi się podoba, bo jest trochę inny od Halo 3. Do zastrzeżeń Keliaha dorzuciłbym jeszcze ten cholerny armor-lock, mogliby trochę go zbalansować, tzn. nie podoba mi się, że jak podejdziesz do gościa z armor-lockiem spada Ci cała tarcza...
Druga rzecz to brak możliwości wyjścia z czołgu, gdy ktoś Ci wrzucił do środka granat. Nie wiem jak było w H3, ale dla mnie jest to głupie. Mogli by zrobić coś takiego, że jak wyjdziesz z czołgu i nie oddalisz się na odpowiednią odległość to wtedy giniesz od wybuchu.
Trzecia i ostatnia jak na razie to matchmaking. Mam nadzieję, że playlistę podzielą tak jak w H3, bo głosowanie na dany tryb jest bezsensu. Pamiętam, że jak graliśmy to rzadko kiedy udało nam się zagrać Slayer Pro, a co dopiero SWAT-a, bo jakieś hambersony wolały sobie na jetpackach polatać i pobawić armor-lockiem, przy okazji mnie wkur... wkurzając, co jest złe
Tyle ode mnie.
A co z Invasion? Podoba się?
Ostatnio edytowany przez m1roxpl (2010-05-13 08:11:43)
Offline
Offline
Invasion jest świetne, ale ludzie mają problem do ogarnięcia trybu głównie dlatego że jest nastawiony na konkretne cele(może i jest to remix CTF, ale w dalszym ciągu jest to coś świeżego do czego trzeba się przyzwyczaić), a nie na ilość fragów. Podobnie będą ludzie marudzić przy Generator Defence zapewne. Jeśli chodzi o bete, to jestem na TAK. Loadout'y to kapitalna sprawa (AR jest zdecydowanie najbardziej użyteczny), a Powerhouse i Swordbase to dwie kapitalne mapy. Mam nadzieję że będzie więcej tego typu przestrzeni do zabawy.
http://www.youtube.com/watch?v=49Pvld24zFE <- słodka kompilacja
Ostatnio edytowany przez getluckyxbl (2010-05-16 13:40:26)
Offline
Lepiej? Lepiej z czym? Szczerze z H:R nigdy nie będzie lepiej niż z Halo 3 np, bo to kompletnie inny gameplay. Lepiej dla rzeszy noobów biegających z AR-mi, miotających chmurami pocisków na oślep. Już sam fakt, że nawet w takich trybach jak "Pro Slayer", są bronie typu młot czy rakietnica pokazuje jak bardzo się gameplay zmienił. Dużo ludzi jest zadowolonych bo gra to większy random, a wiadomo co to oznacza dla cienkich graczy - większe szanse na wygraną. Dla ludzi, którzy trochę obczajają to po prostu kłody pod nogi.
Offline
Kurde Keliah ależ żeś to ładnie powiedział. Ty to masz gadane. Nie myślałeś, aby startować w wyborach prezydenckich ??
Nie no poważnie. Zgadzam się z tobą w 100%. Czemu tak mało ludzi nie pro nie lubi Halo tylko CoD ?? Bo tam łatwiej jest zabić przeciwnika. W H3 jak ktoś umiał grać to rozwalał Ciebie czwórką z BR-ki albo ze snajpy i nie wiedziałeś co się dzieje. Teraz w HR każdy ma szanse, choćby przez zagranatowanie przeciwnika.
Ale jestem dobrej myśli, że Bungie naprawi wszystko co nas denerwuje i będzie git.
Offline
Neo5601 napisał:
Ale jestem dobrej myśli, że Bungie naprawi wszystko co nas denerwuje i będzie git.
Ja niestety nie jestem tak pozytywnie nastawiony, zwłaszcza po przeczytaniu info o poprawkach jakie już wnieśli [i jak się w ogóle bungie się do nich ustosunkowało] Taki gameplay jaki mamy obecnie jest w większości, jak to bungie mówie, "by design", podkreślają też, że "H:R to nie Halo 3", także zbyt radykalnych zmian w stosunku do bety bym nie oczekiwał.
Offline
Ja to jestem dość znany z tego że bardzo upieram się przy stwierdzeniu że Haloma świetną fabułę i wogólę....więc ja w sumie czekam na Kampanię a z multi to zobaczymy.
Jak będzie ssać patyk to będziemy grać customy w Halo 3 (....)
Offline
Ja cały czas żyje nadzieję że jakiś inny poważny developer wyda jakiś fajny shooter w klimacie sci-fiction, który jednocześnie będzie miał sensowne multi, wtedy będzie przynajmniej jakaś alternatywa dla tego H:R nieszczęsnego
Offline