Oficjalne forum klanowe W.O.D.K.A
- Znane już są edycje gry Halo Reach jakie będziemy mogli kupić. Po więcej info zapraszam do nowo utworzonego działu Halo Reach
- Chcesz być na bieżąco z nowinkami w świecie gier ? Zapraszam do działu Newsy :)
- Chcesz porozmawiać o trybach multiplayer jakie znajdziesz w grze Halo: Reach. Zapraszam do działu Halo Reach
- Masz jakieś ciekawe informacje, a może chciałbyś się z nami czymś podzielić albo pogadać o ciekawych rzeczach. Nie bój się. Pisz śmiało !!!
- Znamy już datę premiery Halo Reach! Szykujcie kasę na 14 września 2010 roku :)
Dzisiaj Bungie udostępniło kilka informacji o trybach multiplayer. Poniżej tekst po angielsku:
Here is just a small sampling of Reach’s online features:
* Active Roster: You’ll get detailed information about any friends playing Reach including who they are partied with, what game they are in and more without using Xbox Live Guide.
* Queue-Joining: Reach will automatically join up as soon as your friends are joinable.
* Improved Voting System: Each playlist will provide players with four options so you no longer have to risk voting down a favored map.
* Arena Playlists: This is a Slayer and Team Slayer set of playlists entirely geared toward the hardcore. The rating system is smart enough to realize that kills aren’t the other determining factor behind skill. The divisions are Onyx, Gold, Silver, Bronze, and Steel. To qualify for ranking, players will have to play a certain number of games a day to gain a “Daily Ranking”, which will be an average of a player’s best games from the day. Casual gametypes will not appear in Arena playlists.
* Ranked and Social Combined: Playlists will be smart enough to put you and your party in the proper match based upon how many players you have. If you go in with more than four, it will properly split your party across the teams and fill in the blanks with additional players.
* Streamlined Party-Up: After a match, players will be kept together and it will automatically roll into looking for the next match. The system is flexible enough to allow Bungie to determine, per playlist, whether to keep a team together and find a new set of opponents or keep an entire game together and move onto the next map.
* Matchmaking Connection Options: The options for finding games in matchmaking will be more open to the player, if they so choose. The same goes for finding players that speak to same language.
* Social Settings: In addition to these connection options, players can rate themselves along four axes to add another layer of criteria to the matchmaking. Players will define their playstyle in the following four categories: Teamwork, Motivation, Chattiness, Tone. This allows Bungie, for example, to try and build a team of chatty, polite, team-playing, winners in serious playlists. Should also help alleviate the epidemic of smurfing.
Są także pierwsze zdjęcia z lobby:
Źródło: www.vg247.com
Offline
Ten tryb głosowania jest zajebisty ^^
Żródło to KingHaloCinemas .
Nie kłam xD
Ostatnio edytowany przez b3T73r 7H4n Y0u (2010-03-19 22:26:22)
Offline
Lobby wygląda świetnie! Czuć taką przestrzeń, i jakiś powiew świeżości w tej kategorii.
Offline
Widać, że Bungie poszło po rozum do głowy i usprawnili system głosowania
Offline
Offline
Offline
b3T73r 7H4n Y0u napisał:
Oby jeszcze coś z boosterami zrobili ^^
Arena.
Offline
Dużo nowych pomysłów i teraz zobaczymy jak się spisują w praktyce.....
Beta w sumie już skończona to Bungie pracuje już tylko nad fabułą teraz.....
Offline
Offline
wasyl117 napisał:
Dużo nowych pomysłów i teraz zobaczymy jak się spisują w praktyce.....
Beta w sumie już skończona to Bungie pracuje już tylko nad fabułą teraz.....
kampania jest juz gotowa od kilku miesiecy.
Offline
W każdym razie coś im tam jeszcze zostało , ale raczej to kampania bo zbyt wiele na jej temat nie było poza screenami.
Offline
wasyl117 napisał:
Dark Lord155 napisał:
kampania jest juz gotowa od kilku miesiecy.
Nie nie jest...
fabuła tak, teraz tylko grafikę dobracowują.
Offline
Offline
Tak jak przypuszczałem elementy do zbroi będziemy kupować za punkty zdobyte przez odblokowywanie wyzwań ( drugie zdięcie)..
Ostatnio edytowany przez wasyl117 (2010-03-25 16:44:36)
Offline