Oficjalne forum klanowe W.O.D.K.A
- Znane już są edycje gry Halo Reach jakie będziemy mogli kupić. Po więcej info zapraszam do nowo utworzonego działu Halo Reach
- Chcesz być na bieżąco z nowinkami w świecie gier ? Zapraszam do działu Newsy :)
- Chcesz porozmawiać o trybach multiplayer jakie znajdziesz w grze Halo: Reach. Zapraszam do działu Halo Reach
- Masz jakieś ciekawe informacje, a może chciałbyś się z nami czymś podzielić albo pogadać o ciekawych rzeczach. Nie bój się. Pisz śmiało !!!
- Znamy już datę premiery Halo Reach! Szykujcie kasę na 14 września 2010 roku :)
Bungie poszło o krok na przód i dało wyzwania zmienne...tzn. jak popatrzycie na drugie wyzwanie w drugim zdjęciu to przeczytacie takie słowo jak "today" co oznacza dzisiaj. Więc codziennie będziecie mogli odblokować innego challenge...
Offline
Gość
lol to bd call of reach modern halo
Wolałem stary system, przynajmniej nie trzeba było tyle siekać w h3 by mieć jakąś fajną zbroję...
Offline
Offline
Kilka wiadomości o HR z Reach.org:
- [FOV] (pole widzenia) zostało zwiększone w stosunku do [Halo 3] z około 60 stopni do 78 stopni;
- Postaci poruszają się trochę wolniej niż w poprzednich częściach [Halo], ale nie jest to specjalnie zauważalne;
- Skoki są trochę bardziej realistyczne, postaci nie są już takie ?lotne?;
- [Lunge](wyskok w kierunku przeciwnika przy melee) jest mniejszy, ale także jest to prawie niezauważalne;
- Aby zabić przeciwnika potrzebne są dwa melee ? jedno ściąga tarczę, drugie zabija;
- W przeciwieństwie do [Halo 3] nie da się zabić na jedno melee, jeśli przeciwnik ma pełną tarczę (chyba, że uderzeniem w plecy);
- W trakcie animacji [Assassination] (zabijania poprzez wbicie noża w plecy) gracz dalej może zginąć. >>Bungie<< planuje przyznawać specjalne nagrody (medale) za takie zabójstwo;
- [DMR] zabija na 5 strzałów (cztery w ciało i jeden headshot), [Magnum] też, różnica między tym dwoma broniami polega na prędkości strzelania ([DMR] jest wolniejsze) i zasięgu ([Magnum] ma mniejszy zasięg);
- [Frags Grenade] są dużo groźniejsze i jest ich mniej na mapach, co oznacza mniejsze spamowanie nimi niż w [Halo 2] i [Halo 3]. Posiadają większy zasięg niż w poprzednich częściach, z tym, że im dalej gracz będzie od epicentrum wybuchu tym mniejsze obrażenia dostanie;
- Jeśli gracz strzeli w granat spowoduje to jego wybuch, ale w trybie [Multiplayer] nie będzie znanych z trybu [Singleplayer] ?reakcji łańcuchowych?;
- Łuk lotu granatów jest trochę inny niż w [Halo 3], co prawda nieznacznie, ale Sage Merrill twierdzi, że gracze będą musieli nauczyć się od nowa tej umiejętności;
- [Sprint], skakanie i ogółem ruch postaci będzie wpływał na tor i odległość lotu granatów;
- [Grenade Launcher] posiada coś w stylu drugiego trybu strzału. Normalnie strzela granatami takimi jak te ręczne, z tym że lecą one dalej i eksplodują w kontakcie z postacią/pojazdem. ?Drugi tryb? może zostać odpalony poprzez przytrzymanie spustu. ?Gotuje? to granat, który gracz może potem ręcznie wysadzić, z tym że wybucha on [EMP] (jak naładowany [Plasma Pistol];
- Powrócił [Fall Damage]. Co prawda nie jest on taki silny jak w [Halo: Combat Evolved], bo gracz naprawdę się postarać, żeby zrobić sobie krzywdę, ale po upadku z dużej wysokości pojawia się około sekundowy [Stun];
- Tarcze i [Health] ładują się dłużej niż w [Halo 3]. [Health] też się ładuje, ale tylko do pewnego stopnia ? tak, aby gracz nie zginął od byle uderzenia (np. od [Fall Damage]). Potem trzeba już szukać apteczki;
- Tarcze i [Health] są inne u [Eliteów] i [Spartan]. Model [Elite] jest większy, więc łatwiej jest go trafić niż model [Spartan]. Przez to może on znieść trochę więcej trafień. W ogólnym rozrachunku czas zabicia obu jest prawie identyczny;
- W beta testach będą tylko pojedynki [Spartan] ze [Spartanami]. W pełnej wersji [Halo Reach] będzie można walczyć też [Eliteami] przeciw [Eliteom], bądź nawet [Spartanami] przeciw [Eliteom];
- Pojedynki między graczami będą trwały dłużej niż w [Halo 3], [Halo Reach] to nie gra typu ?one-shot-one-kill?;
- Prawie wszystko co powraca z [Halo 3] zostało w jakimś stopniu poprawione;
- Walka na miecze zmieniła się dość znacznie;
- Nie ma jednej broni, która jest dobra do wszystkiego. Trzeba będzie szukać odpowiedniego arsenału do odpowiedniej sytuacji;
- [Dual Wield] jeszcze się nie pojawił w [Halo Reach];
- [Auto-aim] jest zależny od broni;
- [Sniper Rifle] celuje się jeszcze trudniej niż w [Halo 3
Offline
4 Mapy w becie:
Sword Base - określana jako dziecko Prisoner i Boarding Action, przeznaczana jest do trybów Slayer, Stockpile i Headhunter. Mała plansza rozgrywająca się wewnątrz budynku.
Powerhouse - mapa zbudowana głównie pod tryb Slayer, jest połączeniem dużych, otwartych przestrzeni jak i ciasnych korytarzy. Ulubiona plansza Larsa Bakkena z Bungie.
Boneyard - rozgrywająca się na złomowisku statków kosmicznych mapa przeznaczona dla trybu Invasion, będą na niej dostępne pojazdy.
Overlook - asymetryczna mapa, zbudowana dla trybu Generator Defense. Jedna drużyna broni z nieco dogodniejszej pozycji, druga atakuje z pozycji wydawałoby się straconej.
Offline
Offline
Ciekawe, ciekawe. Jak na razie wszystkie ujawnione zmiany wydają się być zmianami na lepsze [może oprócz tych nieszczęsnych perków]. Mam tylko nadzieję, że poprawa wydajności systemu matchmaking będzie naprawdę odczuwalna. [zmniejsza się trochę lagi, nie będzie się tak odczuwać boosterów itd]
Musze przyznać, że bardzo spodobał mi się pomysł customizacji przez 'wykupowanie'. Bardzo prosty element zaczerpnięty rodem z erpegów, coś co myślę znacznie wzmocni satysfakcję z rozgrywki i wygrywanych meczy [bo oprócz bardzo abstrakcyjnego 'expa' będziemy też dostawać możliwość ulepszania naszej postaci, nawet jeżeli to tylko aspekt wizualny]
Offline
Nowe screeny z trybu multi - bety
http://www.1up.com/media/03/8/0/4/lg/540.jpg
http://www.1up.com/media/03/8/0/4/lg/541.jpg
http://www.1up.com/media/03/8/0/4/lg/542.jpg
http://www.1up.com/media/03/8/0/4/lg/543.jpg
http://www.1up.com/media/03/8/0/4/lg/544.jpg
http://www.1up.com/media/03/8/0/4/lg/546.jpg
http://www.1up.com/media/03/8/0/4/lg/545.jpg
http://www.1up.com/media/03/8/0/4/lg/547.jpg
http://www.1up.com/media/03/8/0/4/lg/548.jpg
http://www.1up.com/media/03/8/0/4/lg/549.jpg
http://www.1up.com/media/03/8/0/4/lg/550.jpg
Offline
Wiesz zawsze wszystko inaczej wygląda na screenach i na żywo. Choć uważam, że większych zmian w grafice to oni już nie dokonają. Pewnie co dało się wyciągnąć z engine [albo na ile starczyło kasy, bo nie ukrywajmy jakby chcieli to by zrobili jeszcze ładniejszą grafikę] to wyciągnęli, teraz jedynie mogą być kosmetyczne zmiany.
Offline