W.O.D.K.A [We Often Do Kick Ass] Halo 3 Clan forum

Oficjalne forum klanowe W.O.D.K.A

Ogłoszenie



Najświeższe wieści z frontu:

- Znane już są edycje gry Halo Reach jakie będziemy mogli kupić. Po więcej info zapraszam do nowo utworzonego działu Halo Reach

- Chcesz być na bieżąco z nowinkami w świecie gier ? Zapraszam do działu Newsy :)

- Chcesz porozmawiać o trybach multiplayer jakie znajdziesz w grze Halo: Reach. Zapraszam do działu Halo Reach

- Masz jakieś ciekawe informacje, a może chciałbyś się z nami czymś podzielić albo pogadać o ciekawych rzeczach. Nie bój się. Pisz śmiało !!!

- Znamy już datę premiery Halo Reach! Szykujcie kasę na 14 września 2010 roku :)


#16 2010-03-25 17:00:56

 Neo5601

http://images49.fotosik.pl/219/c064f45796a724f8.jpg

2158539
Skąd: Oława
Zarejestrowany: 2009-01-24
Posty: 665
Ranga w H3: Colonel
Osiągnięcia: 1600 CGS

Re: Info o trybach multiplayer

O kurna ale to fajnie wygląda, choć uprzedzę posty innych, tak to już było w innych grach Ale Reach to Reach.


http://card.mygamercard.net/PL/nxe/Neo5601.png
http://www.bungie.net/card/halo3/Neo5601.ashx

Offline

 

#17 2010-03-25 17:46:09

 wasyl117

http://images38.fotosik.pl/215/2c89c451964cb04b.jpg

5983321
Skąd: Częstochowa
Zarejestrowany: 2009-01-25
Posty: 567
Ranga w H3: Commander
Osiągnięcia: 1780 CGS

Re: Info o trybach multiplayer

Bungie poszło o krok na przód i dało wyzwania zmienne...tzn. jak popatrzycie na drugie wyzwanie w drugim zdjęciu to przeczytacie  takie słowo jak "today" co oznacza dzisiaj. Więc codziennie będziecie mogli odblokować innego challenge...


http://www.bungie.net/card/halo3sm/wasyl117.ashx
http://www.speedtest.net/result/816260174.png

Offline

 

#18 2010-03-25 18:09:11

bonon14

Gość

Re: Info o trybach multiplayer

lol to bd call of reach modern halo

 

#19 2010-03-25 20:30:52

 m1roxpl

http://images37.fotosik.pl/214/f6cc3fc051a63d9e.jpg

Zarejestrowany: 2009-09-18
Posty: 158
Ranga w H3: Commander

Re: Info o trybach multiplayer

Wolałem stary system, przynajmniej nie trzeba było tyle siekać w h3 by mieć jakąś fajną zbroję...


http://www.bungie.net/card/halo3/m1roxpl.ashx

Offline

 

#20 2010-03-26 00:47:00

 wasyl117

http://images38.fotosik.pl/215/2c89c451964cb04b.jpg

5983321
Skąd: Częstochowa
Zarejestrowany: 2009-01-25
Posty: 567
Ranga w H3: Commander
Osiągnięcia: 1780 CGS

Offline

 

#21 2010-03-26 15:24:10

 Neo5601

http://images49.fotosik.pl/219/c064f45796a724f8.jpg

2158539
Skąd: Oława
Zarejestrowany: 2009-01-24
Posty: 665
Ranga w H3: Colonel
Osiągnięcia: 1600 CGS

Re: Info o trybach multiplayer

Fajne te zdjęcia. Widzę wasyl, że oscylujesz w nowego newsmana


http://card.mygamercard.net/PL/nxe/Neo5601.png
http://www.bungie.net/card/halo3/Neo5601.ashx

Offline

 

#22 2010-03-27 13:25:01

 wasyl117

http://images38.fotosik.pl/215/2c89c451964cb04b.jpg

5983321
Skąd: Częstochowa
Zarejestrowany: 2009-01-25
Posty: 567
Ranga w H3: Commander
Osiągnięcia: 1780 CGS

Re: Info o trybach multiplayer

Ja tylko o Halo Reach rzeczy szukam..


http://www.bungie.net/card/halo3sm/wasyl117.ashx
http://www.speedtest.net/result/816260174.png

Offline

 

#23 2010-03-31 15:29:14

 wasyl117

http://images38.fotosik.pl/215/2c89c451964cb04b.jpg

5983321
Skąd: Częstochowa
Zarejestrowany: 2009-01-25
Posty: 567
Ranga w H3: Commander
Osiągnięcia: 1780 CGS

Re: Info o trybach multiplayer

Kilka wiadomości o HR z Reach.org:
- [FOV] (pole widzenia) zostało zwiększone w stosunku do [Halo 3] z około 60 stopni do 78 stopni;
- Postaci poruszają się trochę wolniej niż w poprzednich częściach [Halo], ale nie jest to specjalnie zauważalne;
- Skoki są trochę bardziej realistyczne, postaci nie są już takie ?lotne?;
- [Lunge](wyskok w kierunku przeciwnika przy melee) jest mniejszy, ale także jest to prawie niezauważalne;
- Aby zabić przeciwnika potrzebne są dwa melee ? jedno ściąga tarczę, drugie zabija;
- W przeciwieństwie do [Halo 3] nie da się zabić na jedno melee, jeśli przeciwnik ma pełną tarczę (chyba, że uderzeniem w plecy);
- W trakcie animacji [Assassination] (zabijania poprzez wbicie noża w plecy) gracz dalej może zginąć. >>Bungie<< planuje przyznawać specjalne nagrody (medale) za takie zabójstwo;
- [DMR] zabija na 5 strzałów (cztery w ciało i jeden headshot), [Magnum] też, różnica między tym dwoma broniami polega na prędkości strzelania ([DMR] jest wolniejsze) i zasięgu ([Magnum] ma mniejszy zasięg);
- [Frags Grenade] są dużo groźniejsze i jest ich mniej na mapach, co oznacza mniejsze spamowanie nimi niż w [Halo 2] i [Halo 3]. Posiadają większy zasięg niż w poprzednich częściach, z tym, że im dalej gracz będzie od epicentrum wybuchu tym mniejsze obrażenia dostanie;
- Jeśli gracz strzeli w granat spowoduje to jego wybuch, ale w trybie [Multiplayer] nie będzie znanych z trybu [Singleplayer] ?reakcji łańcuchowych?;
- Łuk lotu granatów jest trochę inny niż w [Halo 3], co prawda nieznacznie, ale Sage Merrill twierdzi, że gracze będą musieli nauczyć się od nowa tej umiejętności;
- [Sprint], skakanie i ogółem ruch postaci będzie wpływał na tor i odległość lotu granatów;
- [Grenade Launcher] posiada coś w stylu drugiego trybu strzału. Normalnie strzela granatami takimi jak te ręczne, z tym że lecą one dalej i eksplodują w kontakcie z postacią/pojazdem. ?Drugi tryb? może zostać odpalony poprzez przytrzymanie spustu. ?Gotuje? to granat, który gracz może potem ręcznie wysadzić, z tym że wybucha on [EMP] (jak naładowany [Plasma Pistol];
- Powrócił [Fall Damage]. Co prawda nie jest on taki silny jak w [Halo: Combat Evolved], bo gracz naprawdę się postarać, żeby zrobić sobie krzywdę, ale po upadku z dużej wysokości pojawia się około sekundowy [Stun];
- Tarcze i [Health] ładują się dłużej niż w [Halo 3]. [Health] też się ładuje, ale tylko do pewnego stopnia ? tak, aby gracz nie zginął od byle uderzenia (np. od [Fall Damage]). Potem trzeba już szukać apteczki;
- Tarcze i [Health] są inne u [Eliteów] i [Spartan]. Model [Elite] jest większy, więc łatwiej jest go trafić niż model [Spartan]. Przez to może on znieść trochę więcej trafień. W ogólnym rozrachunku czas zabicia obu jest prawie identyczny;
- W beta testach będą tylko pojedynki [Spartan] ze [Spartanami]. W pełnej wersji [Halo Reach] będzie można walczyć też [Eliteami] przeciw [Eliteom], bądź nawet [Spartanami] przeciw [Eliteom];
- Pojedynki między graczami będą trwały dłużej niż w [Halo 3], [Halo Reach] to nie gra typu ?one-shot-one-kill?;
- Prawie wszystko co powraca z [Halo 3] zostało w jakimś stopniu poprawione;
- Walka na miecze zmieniła się dość znacznie;
- Nie ma jednej broni, która jest dobra do wszystkiego. Trzeba będzie szukać odpowiedniego arsenału do odpowiedniej sytuacji;
- [Dual Wield] jeszcze się nie pojawił w [Halo Reach];
- [Auto-aim] jest zależny od broni;
- [Sniper Rifle] celuje się jeszcze trudniej niż w [Halo 3


http://www.bungie.net/card/halo3sm/wasyl117.ashx
http://www.speedtest.net/result/816260174.png

Offline

 

#24 2010-04-09 14:19:10

 wasyl117

http://images38.fotosik.pl/215/2c89c451964cb04b.jpg

5983321
Skąd: Częstochowa
Zarejestrowany: 2009-01-25
Posty: 567
Ranga w H3: Commander
Osiągnięcia: 1780 CGS

Re: Info o trybach multiplayer

4 Mapy w becie:

Sword Base - określana jako dziecko Prisoner i Boarding Action, przeznaczana jest do trybów Slayer, Stockpile i Headhunter. Mała plansza rozgrywająca się wewnątrz budynku.

Powerhouse - mapa zbudowana głównie pod tryb Slayer, jest połączeniem dużych, otwartych przestrzeni jak i ciasnych korytarzy. Ulubiona plansza Larsa Bakkena z Bungie.

Boneyard - rozgrywająca się na złomowisku statków kosmicznych mapa przeznaczona dla trybu Invasion, będą na niej dostępne pojazdy.

Overlook - asymetryczna mapa, zbudowana dla trybu Generator Defense. Jedna drużyna broni z nieco dogodniejszej pozycji, druga atakuje z pozycji wydawałoby się straconej.


http://www.bungie.net/card/halo3sm/wasyl117.ashx
http://www.speedtest.net/result/816260174.png

Offline

 

#25 2010-04-09 18:05:05

 b3T73r 7H4n Y0u

http://images50.fotosik.pl/219/88eeac7f05a66906.jpg

12657286
Skąd: Lublin
Zarejestrowany: 2009-05-29
Posty: 151
Ranga w H3: Colonel Grade 2
Osiągnięcia: 1726 CGS

Re: Info o trybach multiplayer

Usunęliście mojego posta


http://www.bungie.net/card/halo3/b3T73r+7H4n+Y0u.ashx


http://www.bungie.net/card/halo3/EatMyBR+Newbs.ashx

Offline

 

#26 2010-04-10 12:10:31

 Keliah PL

http://images46.fotosik.pl/218/7ec61cfa3b466797.jpg

5301656
Skąd: Oława / Wrocek
Zarejestrowany: 2009-01-24
Posty: 805
Ranga w H3: Colonel
Osiągnięcia: 2150 CGS
WWW

Re: Info o trybach multiplayer

Ciekawe, ciekawe. Jak na razie wszystkie ujawnione zmiany wydają się być zmianami na lepsze [może oprócz tych nieszczęsnych perków]. Mam tylko nadzieję, że poprawa wydajności systemu matchmaking będzie naprawdę odczuwalna. [zmniejsza się trochę lagi, nie będzie się tak odczuwać boosterów itd]

Musze przyznać, że bardzo spodobał mi się pomysł customizacji przez 'wykupowanie'. Bardzo prosty element zaczerpnięty rodem z erpegów, coś co myślę znacznie wzmocni satysfakcję z rozgrywki i wygrywanych meczy [bo oprócz bardzo abstrakcyjnego 'expa' będziemy też dostawać możliwość ulepszania naszej postaci, nawet jeżeli to tylko aspekt wizualny]


http://www.bungie.net/card/halo3/Keliah+PL.ashx
http://card.mygamercard.net/PL/sig/Keliah+PL.png

Offline

 

#28 2010-04-15 16:07:31

 Neo5601

http://images49.fotosik.pl/219/c064f45796a724f8.jpg

2158539
Skąd: Oława
Zarejestrowany: 2009-01-24
Posty: 665
Ranga w H3: Colonel
Osiągnięcia: 1600 CGS

Re: Info o trybach multiplayer

Nie wiem jak wam ale mi naprawdę podoba się grafika. Wszystko jest takie wyraziste, każdy element w grze ma bardzo dużo detali. Nie mogę się doczekać.


http://card.mygamercard.net/PL/nxe/Neo5601.png
http://www.bungie.net/card/halo3/Neo5601.ashx

Offline

 

#29 2010-04-15 21:20:23

 Keliah PL

http://images46.fotosik.pl/218/7ec61cfa3b466797.jpg

5301656
Skąd: Oława / Wrocek
Zarejestrowany: 2009-01-24
Posty: 805
Ranga w H3: Colonel
Osiągnięcia: 2150 CGS
WWW

Re: Info o trybach multiplayer

Jakieś takie zbyt wyraziste, mam wrażenie, ale pewnie wyglądać będzie dobrze.


http://www.bungie.net/card/halo3/Keliah+PL.ashx
http://card.mygamercard.net/PL/sig/Keliah+PL.png

Offline

 

#30 2010-04-16 16:11:00

 Neo5601

http://images49.fotosik.pl/219/c064f45796a724f8.jpg

2158539
Skąd: Oława
Zarejestrowany: 2009-01-24
Posty: 665
Ranga w H3: Colonel
Osiągnięcia: 1600 CGS

Re: Info o trybach multiplayer

Wiesz zawsze wszystko inaczej wygląda na screenach i na żywo. Choć uważam, że większych zmian w grafice to oni już nie dokonają. Pewnie co dało się wyciągnąć z engine [albo na ile starczyło kasy, bo nie ukrywajmy jakby chcieli to by zrobili jeszcze ładniejszą grafikę] to wyciągnęli, teraz jedynie mogą być kosmetyczne zmiany.


http://card.mygamercard.net/PL/nxe/Neo5601.png
http://www.bungie.net/card/halo3/Neo5601.ashx

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.pl