Oficjalne forum klanowe W.O.D.K.A
- Znane już są edycje gry Halo Reach jakie będziemy mogli kupić. Po więcej info zapraszam do nowo utworzonego działu Halo Reach
- Chcesz być na bieżąco z nowinkami w świecie gier ? Zapraszam do działu Newsy :)
- Chcesz porozmawiać o trybach multiplayer jakie znajdziesz w grze Halo: Reach. Zapraszam do działu Halo Reach
- Masz jakieś ciekawe informacje, a może chciałbyś się z nami czymś podzielić albo pogadać o ciekawych rzeczach. Nie bój się. Pisz śmiało !!!
- Znamy już datę premiery Halo Reach! Szykujcie kasę na 14 września 2010 roku :)
Ja tam uważam, że grafika w Halo 3 nie raziła w oczy brzydotą. Jedną rzecz która mam nadzieję dodadzą w Reach'u to wygładzanie krawędzi. Najważniejsze, żeby gra nie cięła się przy hardkorowych akcjach jakie czasem się zdarzają w H3 i będą zdarzać się w Reach- w sensie wszystko wybucha dookoła itp.
Moim zdaniem jeżeli daliby zbyt "wyczesaną" grafikę w Halo Reach to gra na pewno by się przycinała w czasie dużych fajerwerków, ponieważ x-kloc, w przeciwieństwie do tego co sądzą niektóry fanboye, nie jest super maszyną jak na dzisiejsze standardy komputerów PC, ma już swoje lata i to widać w grach. Oczywiście to samo tyczy się PS3
Offline
Offline
Już tylko 10 dni.
Nie mogę się doczekać.
Tylko nadal nie wiem czy będzie skill bo nie wyłapałem ?
Offline
Jutro ma się ukazać nowy Live Action Trailer z Halo Reach wzorowany na "We Are ODST". Poniżej zamieszczam notke:
US, April 26, 2010 - Microsoft will be releasing a live-action short entitled "Birth of a Spartan" Tuesday evening at 9 PM Pacific. Directed by Noam Murro, the video is said to offer a glimpse into one of the darkest secrets of the Halo universe as it outlines the transformation of Carter 259 – the leader of Noble Team -- from a normal person to a Spartan. The video will, be broadcast on several UK and US TV networks, be shown in movie theaters across North America, and will be available right here on IGN.com.
The video will first premiere on Sky Sports 2 at the start of the Champions League semi-final match between Lyon and Bayern Munich in the UK. In the US it will first be shown on ABC's "V" and will later follow on several cable networks. At 9 PM Pacific it will hit the Internet and you can view it right here on IGN. A special two minute and 30 second version of the live-action short will appear on Xbox Live on April 28 for download by Gold members only. Those without Gold will be able to catch it before screenings of Iron Man 2 during its opening weekends.
Wg moich obliczeń będzie on jutro na necie o godzinie 18.00 a na Marketplace w środę. Woow będzię się działo
Offline
Offline
Offline
Wooow nie jarałbym się tak tym, skoro za 4 dni beta i każdy się sam przekona jak to będzie działać
Mnie właśnie bardziej niż jakieś filmiki jara fakt, że to już tylko 4 dni [zbieram już siły do całodniowego grania]
Offline
Offline
b3T73r 7H4n Y0u napisał:
3 dni 4 godziny 9 minut.
To jest nabijanie postów
2dni 23 godziny 23 minuty 45 sekund
Offline
Dobra ludzie jest światełko w tunelu jeśli chodzi o stworzenie najpotężniejszej gry multiplayer'owej przez studio Bungie. Niedawno ludzie z Bungie opowiadali podczas swego podcastu rzeczy jakie zmienili do tej pory w multi:
* Prędkość poruszania się została lekko zwiększona;
* Wysokość skoków została nieznacznie zwiększona;
* [Armor Lock] został lekko osłabiony poprzez zmniejszenie ilości możliwych użyć na pełnym pasku energii (do max. 3 razy);
* Czas niezniszczalności po wyłączeniu [Armor Locka] został skrócony z {2 sec.} do {0.25 sec.};
* Uderzenie kogoś korzystającego z [Armor Locka] spowoduje tylko chwilowy [stun], ale już nie ściągnie tarczy;
* [Active Camo] nie zakłóca radaru własnej drużyny, tylko przeciwników i gracza, który używa tego [Armor Ability];
* Siła [Frag Grenade] została zmniejszona o {1 pkt}, przez co po bezpośrednim trafieniu granatem zarówno tarcza, jak i życie zaczną się ładować (wcześniej ładowała się tylko tarcza);
* Zasięg [Frag Grenade] został nieznacznie zmniejszony;
* [Fuse] [Frag Grenade] został zwiększony o {0.10 sec.} przez co łatwiej uciec przed granatem;
* Magazynek [DMR] został zwiększony do {15 kul};
* Magazynek [Plasma Rifle] został zwiększony do {21 pocisków};
* Prędkość wystrzału [Magnum] została delikatnie zmniejszona;
* Siła [Assault Rifle] została zwiększona;
* [Sniper Rifle] będzie bardziej “idioto-odporne” (tzn. łatwiejsze w użyciu);
* Prędkość ładowania [Plasma Launcher] została zmniejszona;
* Na większość map zmienił się układ broni i [Objectiveów];
* [Bug] umożliwiający [Double-Melee] został usunięty, prędkość [Melee] jest prawie identyczna z [Halo 3];
* Naprawiono (poprzez podniesienie go do góry) [hit-box] głowy w modelu [Spartan-III];
* Wytrzymałość wszystkich pojazdów zostanie zmieniona (nie wiadomo, w którą stronę).
Źródło: reach.org.pl
Jak uważacie ?? Mi od razu się cieplej na sercu zrobiło, gdy to przeczytałem. No oczywiście mam mieszane uczucia do zwiększenia siły AR'ki, no ale zobaczymy jak to będzie.
Offline
Mam nadzieję, że nie będzie już czegoś takiego, że warthog może przetrwać dwa sticki rzucone na maskę...
Ale idą w dobrym kierunku, będzie może mniej randomowo
Offline